نامه مهم ایران به دادگاه لاهه درباره جنایات رژیم اسرائیل | اقدام فوری ضروری است

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران در هلند در نامه‌ای به دادستان دیوان بین‌المللی کیفری (ICC) خواستار اقدام فوری این نهاد حقوقی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.
نامه مهم ایران به دادگاه لاهه درباره جنایات رژیم اسرائیل | اقدام فوری ضروری است
کد خبر : ۷۷۰۰۵

سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند در نامه‌ای به دادستان دیوان بین‌المللی کیفری درخواست کرد تا اقدامات فوری برای پایان بخشیدن به مصونیت رژیم صهیونیستی و پاسخگویی مقامات آن صورت گیرد.

هادی فرجوند سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند در نامه‌ای به دادستان دیوان بین‌المللی کیفری تاکید کرد: رژیم اسرائیل یک سال است که بدون مجازات و حمایت آمریکا و متحدانش در غزه مرتکب نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.

وی هم‌چنین در این نامه نوشت: اکنون این رژیم سرکش در حال گسترش جنگ تجاوزکارانه خود به لبنان است. این جنایات سیستماتیک و گسترده جنایت علیه بشریت به شمار می‌رود. این اقدامات هولناک رژیم اسرائیل تهدیدی جدی برای صلح منطقه‌ای و بین المللی است.

این دیپلمات کشورمان هم‌چنین تصریح کرد: جامعه بین المللی باید برای پایان دادن به مصونیت رژیم صهیونیستی و پاسخگویی مقامات آن به سرعت اقدام کند و عدالت باید برای نجات جان هزاران بی گناه برقرار شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر